8-MAJ-2009

HejHej på alla! Som jag sa igår skulle jag rida, det gjorde jag och det gick bra! Jag hade en liiten häst som heter TurboUrban ^^ Haha, han klär inte i sitt namn, han är inte såå värst snabb.... x) Efter ridningen åkte jag hem, duschade och sen åt jag två korvar med bara ketchup, (stavning?) [klockan 21:30] mums! Sen efter ett tag gick jag och la mig.

Idag var det en bra dag i skolan. Efter skolan drog jag och Felicia till Solna Centrum för att vi skulle köpa Ben&Jerrys-glass, fett gott! Efter det gick vi hem till henne och typ lekte, haha xD I trädgården... Halv sju tog jag bussen hem och hemma bjöds det på mat, gottgott, och nu sitter jag här. =) Juste, ikväll ska jag på min brors konsert! Haha fett kul! =D
Det var typ någon stans i stan, vi sticker typ vid halv nio eller något. -Nås på luren!

Juste, ska tipsa om en blogg som verkligen är värd att läsa och som tipsade min blogg i ett inlägg, jättesnällt! http://paid.blogg.se Tack Hanna!

Nu ska jag kolla lite saker sen kanske se klart på filmen "Sleepy Hollow", verkar fett bra! Ha en underbar fredagskväll nu allihopa!

Lite bilder på mig och Felicia:

Min älskade Felicia!

Halva jag, mer kom visst inte med..

Hennes otroligt söta hund Jambar, (stavning?)







Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0