tillbaka!

Ojojoj, nu var det längesen jag skrev! ;o -sorry, om någon bryr sig. Nu har jag precis kommit hem från sumpan. Jag, Ina, Sara och Felicia har varit på kickboxning i S:T Eriksplan. Jättejobbigt men det är superbra träning! Det värsta var nog att väntelationen ut var trasig så det luktade svett redan när man kom in i reseptionen. Okej det är svårt att förklara men svett luktar f'n inte gott! Det stank grymt mycket verkligen! Men man blev van efter ett tag & varm ;p

Idag var en ganska bra dag i skolan. Först hade vi kör, sen eget arbete, spruta (;o), estet och sen matte. Matten gick bra för att jag typ redan är klar men jag var lite föör flummig så jag snackade bara med några killar. :p
Fast det var lite knasigt för efter matten blev jag helt nere och fett låg.. Efter skolan gick jag och Sara hem till henne för att fixa lite saker och efter typ 5 minuter kom Felicia och Ina som hade behövd gått upp i skolan igen när vi hade kommit ut för att hämta Felicias busskort och nycklar. Efter det drog vi hem till Felicia för att käka mellis, gå ut med hundarna och sen sticka.

Efter kickboxningen drog vi till Sundbyberg (sumpan) för att vi skulle käka på Doonken. ;) -Vi hade fått pengar av Felicias pappa så då missar man ju inte direkt chansen. :p Haha.

Men nu ska jag kolla lite annat, ha det toppen!

Later!







Kommentarer
Postat av: CHRJ

sv; det var så lite så..! :)

2009-05-20 @ 22:50:26
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0