ska på kalas ^^

Hejhej på er, nu ska jag snart sticka på kalas hos min lilla kusin Filippa som fyller 6 år (eller?) haha jag vet inte riktigt xD pinsamt... Men jaja, det visar sig. Efter det ska jag som jag tidigare nämnt sova hemma hos jenny, riktigt mysigt! Fåt se om jag kan skriva något därifrån. Annars hörs vi nästa gång imorn när jag är hemma, -med bilder! Ha en underbar lördagkväll alla!

Kvällens Outfit:


Leggings GinaTricot
Randig tröja GinaTricot
Svart linne GinaTricot
Svart tröja H&M
(Detta är en bild från igår då jag hade dessa kläder på mig fast med en vit tröja istället för det svarta linnet jag nämne nyss)






Kommentarer
Postat av: emma

vad fin du är älsk<3

2009-05-02 @ 20:38:15
URL: http://lindbergaren.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0