nu har jag trååkigt!

Hejhejsan, jag vet inte om folket redan visste det men idag är jag hemma och är sjuk. "/ Och jag har verkligen inte kul, men sen när jag har min dator hit blir det roligare! =) Hoppas att ni står ut med massa kankse onädiga inlägg idag, för jag kommer som sagt ha ganska tråkigt.. Menmen, så är det att vara sjuk.
Just nu lyssnar jag på musik, lever för musik, i musiken finner man lycka och det behöver jag just nu. Iallafall i bra musik.  Idag ska jag: duscha, hämta datorn, blogga, se på tv (massa repriser typ), slappa och kanske sova, får se. Men nu ska jag nog duscha, man känner sig mycket bättre då. Skriver lite efter det. Ha det bra! 


 

Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0