nu har de gått

Shoohejsan. Nu sitter jag här, jag och min familj. ;) Emma och Malin har precis gått hem, det var jättetrevligt! Vi lagade pasta sallad innehållande: pasta, sallad, tomat, gurka, rödlök, färdiggrillad kyckling utan skinn, paprika, Tillhörande: creme fra... blandat med vitlök och lite curry & keso (fast inte i den blandingen), muums!
Efter maten följde jag med mamma och lämnade Emma och Malin, handlade smör, fil och hämtade Gustav på hans baseball. (och nu sitter jag här)

Jaha vad händer ikväll då? Ingenting tror jag, eller jo, jag ska kanske jogga med mamma eller så blir det en promenad med hela familjen inc. hund. =) -Trevligt!

När Emma och Malin skulle gå gjorde de så att  de tog på sig en av sina egna skor och en av den andras och jag var ju såklart där med mobilen och tog kort, -så det ska jag lägga in. =) Haha, det såg lite knasigt ut. x)

Nu har jag ju rosa text när jag skriver ett inlägg men är lite sugen på att byta till svart, vad tycker ni? Snälla kommentera och hjälp mig att bestämma! =)


Jag vet inte om det syns men hon med rutig jacka (Malin) står med korsade ben, xp
(-För att lixom sko-paren ska bli rätt även om det inte är samma person som har de på sig.)

Later!


Kommentarer
Postat av: natasha

varför heter din blogg orik :)?

vad står det för ?

2009-05-18 @ 20:08:52
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0