hejsanhejsan

...nu har jag precis ätit. Vi åt hemmagjorda hamburgare med massa sallad, feta-ost och till efterrätt käkade vi lite av minn och min storebrors grymma kladdkaka, haha. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ikväll på tv är det typ Talang2009, Berg flyttar in och något annat, -jag har ju bara "skogskanalerna" (svt1, svt2, tv4 och tv6) -.- Fast det är ganska bra på sätt och vis för då kollar man knappt på tv alls. Annars ska jag väl ta en promenad med hund +familj.

Imorgon ska jag för övrigt vara hundvakt åt Kelly då mamma och Fredrik ska dra på hundutställning i Österbybruk och ställa ut en annan hund som heter Ginnie. ;) De som äger henne ville typ ha hjälp med det eller något och Kelly var inte anmäld till den och man får inte ta med hundar som inte ska ställas ut så hon får vara hemma med mig helt enkelt. Men det ska bli mysigt. Jag tror att jag ska jogga med henne, fast det är inte säkert för Felicia kanske kommer hit och då ska jag vara med henne (och gå med Kelly istället för att jogga).

Men nu ska jag läsa bloggar och kommentarer! Ha en underbar kväll folket!

Later!









Kommentarer
Postat av: Pauline

Tack:) Visste inte att du hade en blogg! Men nu vet jag och den är jättefin!



pussar♥

2009-05-22 @ 21:55:42
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0