grattis Alexander Rybak!

Hejsan, ja som rubriken talar: Grattis Norge och Alexander Rybak som vann hela Eurovision Song Contest! De vann verkligen utan tvekan! De slog typ rekord i att få poäng av länderna så att säga, ni vet det där: and 12 points goes to... lalalala. Men han var superbra så han förtjänar segern. ;) Som min kusin sa: det var verkligen en jättebra start på Norges nationaldag! För den är ju idag och ESC slutade ju efter klockan tolv så, ja ni fattar.
Idag väckte pappa mig halv 10 för att jag skulle få sälskap när jag åt frukost -.- efter det ringde jag Jenny som ska komma hit idag så vi bestämde lite tider. :) Hon kommer mellan kvart i 11 och halv 12, busigtbusigt.

Alldeles nyss städade jag min älskade lillasysters dockskåp, det är faktiskt svårare än vad man tror! Fast det är nog för att hon har mer möler än plats ;p haha. Ska lägga upp bilder så att ni kan få se. ^.^

Men nu ska jag göra mig iordning & städa lite innan hon kommer, -det ser hemskt ut på sina ställen.. Thaha x]

                                                                    FÖRE:                                                                                  
       
  
EFTER:


Ps. Dåliga bilder!

Ha det suuper nu alla kottar! :*


Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0