godagens!

GoddagensGoddagens. Idag har varit en rolig dag! =) det började med att jag vaknade av att jag låg på mobilen, aoo, då var klockan typ sju, som tur var somnade jag om men vaknade sedan av att min klocka ringde klockan åtta -.- så då gick jag upp, la mig i soffan och väntade på att pappa skulle fixa frukost =) det blev mackor men Philadelphiaost (stavning?), gott! Sen gick jag och satte på mig kläder och sen vid 08:50 stack vi till Sumpan för att lämna två filmer från igår och hämta upp en av pappas polare. Efter det drog vi hem till min faster och hjälpte henne och hennes man att flytta, jobbigt "/ Sen vid 12-tiden kanske gick jag hem till min älskade Felicia! :D Vi hade otroligt kul, som vanligt! ^^ Hahaha det hände en gång att vi bara la oss på hennes gräsmatta och börja asgarva i säker två minuter! ;o det var skitjobbigt! Fick jätteont i magen och mådde illa efter, ajdå. Menmen. ;p

Redan klockan tre var jag hemma igen, för då skulle jag och min pappa hälsa på ett par "grannar" som bor några hus bort. Dom var jättetrevliga! Det var en tjej i min ålder som heter Sofia, hon va ruulig. =)
Jag var där ett tag innan jag gick hem och duschade. Och nu sitter jag här! Ska kolla lite bloggar, mail, bdb, pea, msn m.m. Ha det suuuper!

Ps. Bilder på mig och Felicia kommer nog senare ikväll (om jag orkar logga in igen) :P



Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0