[error, no name]

HalliHallå. Bloggade aldrig igår, sry. Men jag hade inte ens tid att bara logga in eller något. Jaja. Det jag har gjort är att plugga, plugga, plugga. Eller nej inte bara, jag har varit på gitarr också, och ridigt! :D Grymt kul. Gitarr-lektionen gick bra, fick en ny låt att nöta på ett tag men det verkar fett svårt ;s vet inte ens vad den heter... Sen ridningen gick jättebra! Eller det var fett dåligt för bästaste Ester blev avkastad av dumma Parad :/ men för mig gick det super! :D vi hoppade, -vi tränade banhoppning, hoppa diagonalt och omhoppningssvängar. Omhoppningssvängen gick bäst för mig av alla ,(tror jag) för hästen jag hade (Zissie) är så lättböjd och tar supersmå galoppsprång. =)

Sen idag har varit en normal dag i skolan, eller bara nästan, vi hade redovisning av vårt projekt, äntligen! Det gick jättebra, vi skulle diskutera vad vi tcykte att vissa personer med en viss diagnos skulle göra för att må bättre och lalala. Men det var ruligt iaf!

Nu snart ska jag dra till min lillebrors skola där det är resturang-dag för att 3:orna ska få in pengar till sin klassresa de ska åka på snart. Det ska bli roligt för då kommer jag att träffa massa gamla klasskompisar, (och lärare).
Sedan klockan sju kommer pappa och hämtar oss så ska vi dra och hyra film och köpa typ chips, mums! :D haha.

Ååh, lyssnar på radio nu och så kom en av världens bästa låtar! ;o Den hete: Through Glass med Stone Sour, skitbra!
Men nu ska jag fippla med annat, ha en underbaaar fredag! :D


Detta är Zissie! =) sööt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

alice saknar dej ! :(<3

2009-05-15 @ 15:45:48
URL: http://giltigs.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0