eeh..

HalliHallå världen! Nu har jag precis "lämnat" av Jenny vid busshållsplatsen och vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Ikväll ska jag kanske dra ut och jogga en sväng om jag orkar efter maten, -får se. Det skulle kännas bra eftersom jag och Jenny inte gjorde det.
Jag har beslutat mig för att jag ska försöka jogga så ofta jag kan nu innan sommaren och även sedan under sommaren. Dels för att det ibland kan vara skönt men mest för att jag har dålig kondition och eftersom jag inte går på någon sport som kräver så mycket av mig så känner jag att för min kropps bästa borde jag träna någon gång i veckan på annat vis. =)
(Går på ridning och gitarr)

Men nu ska jag kolla in lite bloggar, mail och annat kul. Ha en bra eftermiddag/kväll allihopa! =)



Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0