sjukt kul!

Hejsan! Det blev inget mera skrivande igår, menmen. Det som hände var att vi var på hundutställning iaf. Kelly var jätteduktig! Hon brukar inte ställas ut men hon skötte det super. Hon vann inte men hon var duktig hursomhelst.

Efter det kom Felicia hem till mig, vi var ute ganska länge och hade skitkul som vanligt. Haha, hon fastnade i en bebisgunga så att jag fick typ slita ur henne därifrån, men nog om det. Sen drog vi hem till mig och hämtade varsin cykel så cyklade vi lite. Vi var jätteflamsiga och när vi mötte två tjejer som kanske var 16 år eller något tyckte typ vi var helt dumma i huvudet. Fast det var inte så konstigt för Felicia tog n växt som ser ut ungerfär som en rabarber, (med ett paraply-liknade blad), och satte ner i ett av hålen på hjälmen och cyklade så ända hem! xD Det hände massa mera saker men jag orkar inte berätta mer nu.

När vi kom in sen bäddade vi, jag duschade sedan la vi oss i sängen och snackade tills vi beslöt oss för att sova vid 20 över ett.

Vi hade ställt klockan på kvart över 9 så att vi inte skulle sova bort hela dagen så den ringde då såklart. -.- Trött som jag var fick jag efter många om och men liv i Felicia som sov som en stock mig. (min säng är 160 bred så vi delade)
Vi paddlade oss upp och åt frukost.
Vid 11-tiden tog jag, Felicia och Gustav bussen till hallonbergen. Eller dät hoppade jag och G av men F fortsatte hem till sig. Jag och Gustav tog då tunnelbanan in till mammas jobb på Fridhemsplan där vi skulle ta den tredje TBE-sprutan. (Vaccin mot fästingar) När det var klart drog vi tre till Västermalmsgallerian och åt lunch, -mums! Jag åt en Cesar-sallad, den var skitgod verkligen.

Men nu ska jag sy fast roliga saker på ett vanligt tråkigt linne. Får se hur det blir. Lägger upp en bild på det senare.
Nu ska ni få se lite bilder från både igår och idag. :) Ha det toooppppeeen!


Kelly är min bebis!

...som gillar att busa.

...och sitta i mitt knä. (?) Haha

Min jättegoda Cesar-sallad från Brödernas Café i Västermalms-gallerian.


Later!









Kommentarer
Postat av: carro

sv ; tack ! :D

2009-05-22 @ 15:09:31
URL: http://lothman.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0