why?

GodmorgonGodmorgon! Hoppas att alla har sussat sött, I have.

ändrade planer !

Jag och mamma skulle ju ha sprungit nu, trodde jag, men det visade sig att jag hade missförstått mamma helt, för hon ska till frisören och klippa sig nu och hinner inte alls jogga med mig. Hon trodde att jag menade att bara jag skulle göra det! -.- Så jag hade ställt klockan helt i onödan! ;o Menmen, vi ska jogga ikväll innnan maten istället. Nice!

Idag ska jag vara med Felicia som jag sa igår. Det ska bli jättekul. =) Sen idag är det ju lördag också! Juppi, så trevligt! Godislördag med andra ord, ska om jag är sugen på det, köpa lite choklad tills ikväll tror jag. Choklad, åh, I LOVE IT!

Men nu ska jag slappa, sen fixa mig, sen vara med bästavän. Ha det! xoxo

FORTFARANDE BILDBRIST!

Kommentarer
Postat av: your b.vän :D

b.vän, älskarej! <3

2009-08-16 @ 09:38:45
Postat av: alice

svar till Anonym (Felicia); älskar dig också bästavän!<3

2009-08-16 @ 09:41:12
URL: http://orik.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, hahha det blev fel. Header* :P <3<3<3<3<33<3333

2009-08-16 @ 09:41:23

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0