snarkar som ett eiffeltorn, kan man göra det?

God dag, eller -kväll, kanske man ska säga.

Idag var en rolig dag, nästan allt jag skulle köpa fanns förutom 4, 5 saker som jag ska ta på måndag istället. Vi fikade även där, jag åt världens godaste wienerbröd säkert! Sen drack vi något vädigt underligt. Det hette "Äppel Must" och var 100% äpplen och 0% tillsatser. Och det stämde, det kände man på smaken för det var så stark smak att det nästan blev bäskt (stavning?). Det var tydligen gjort på 0.7 kg äpplen och kostade 21 kronor. Haha där hade ni allt! :D

Imorgonbitti, vid 10-tiden, åker jag upp till landet och ska vara där tills på söndag. Det ska bli riktigt mysigt! Han jag träffade i tisdags har även landställe där så nu ses vi igen. Den enda haken är att jag inte kommer kunna ha tillgång till internet, :/. Men jag kommer blogga igen på söndag! SNÄLLA FORTSÄTT LÄSA MIN BLOGG PÅ SÖNDAG IGEN! :)

Haha, nyss kom min lillebror ner och frågade om han fick sova i mitt rum:
Han- Snälla kan jag få sova här inatt?
Jag- Varför?!
Han- Min kompis snarkar som ett eiffeltorn!!!
Jag- Eiffeltorn snarkar inte -.-
Han- Man hör honom här utifrån, till och med pappa tycker att han är jobbig! :p
Jag- Okejdå, men vart ska du sova?

Så inatt ska jag (tydligen) ha min lillebror sovandes på golvet. Trevligt det också, den som kommer ha det värst är ändå han. xp

Nu ska jag vara social med honom och fixa plats där han kan sova. Skriver imorgon bitti! xoxo


Kommentarer
Postat av: Julia ronneby<3<3

hahah<3<3<3:D miss u<3

2009-08-14 @ 10:22:08

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0