heeemmaa =)

Heej allihopa! Hoppas att början på eran helg har varit grym, min har:


Igår när vi hade bloggat åkte vi och hyrde film och köpte godis. Vi hyrde Scary Movie 2, den var inte bra... När det var inhandlat drog vi hemåt och käkade middag. Vi åt exakt 12 ravioli-bitar med sås, haha. :P När vi hade ätit upp gick vi ut  och träffade Jonas, Johan, Grim, Björn och Fabbe. Vi gick runt lite och försökte få ut flera men det gick som det gick... När vi kom hem gick vi ut igen fast med Felicias hundar Jambar och Mille, Felicia gick ut i pjamasbyxor och värsta björnjackan! xD Haha, jag skojar inte. Man såg ut som en björn, sen bytte vi men jag såg bara ut som en Diva tydligen. :p Vi satte på filmen när vi kom hem och begravde oss i godispåsarna, mums! Men efteråt mådde jag illa. :/ Vi kollade lite mer på tv efter filmens slut och sedan borstade vi tänderna, -PÅ TAKET! (Man kan ta sig dit via en balkong) Det var skitmysigt :D När vi skulle gå ner sen (när vi var inne) såg vi att min storebror och hans kompisar var utanför så vi gick ut och ropade hej från dörren i bara trosor och lång tröja, men sedan visade det sig när jag smsade honom att det var inte han. :p Thaha! Menmen...

Idag vaknade vi vid halv 10-tiden av Felicias mobil som ringde (klockan vi ställde alltså). Då gick vi upp och åt frukost. Sedan tog vi med Mille ut och joggade ca 4-5 kilometer för att bränna de godis vi käkat kvällen innan. Bland annat så lämnade vi tillbaka filmen. Det gick superbra. =) När vi kom hem hoppade vi i binikisar och badade badkar sedan duschade vi av oss och borstade tänderna. Åter igen på taket fast denna gång gick vi upp högst upp och i bara bikini. :p Det åkte förbi lite bilar och en Skate:are men vi vet inte om dom såg. :p Jag blev hämtad vid tre-tiden sen av pappsen. Då åkte jag hem och åt lunch.

Det var allt det, orkade du läsa allt? Trevligt. :) Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Måste hitta på något... Det lär bli datorn antar jag. Ha det suuper everybody. xoxo

Felicia i sina joggingkläder.


Jaag-Fick låna byxor av Felicia, skitfina!

Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0