lääs detta inlägg; förlåt till er som kanske tog illa upp!!!

Hejsanhejsan!

Nu har jag precis kollat lite på Efterlyst på 3:an och varit ute på en rask promenad i 50 minuter. Skönt!

Det var fel av mig att skriva att jag had smsat mina närmaste vänner för jag har såklart inte smsat alla, bara de jag har varit med mest under sommarlovet. Jag fick en kommentar från någon som vad anonym som undrade om han/hon inte var min närmaste vän och självklart är du bergis det men jag kanske inte vet att du är hemma & sen kan väl du smsa mig så vet jag vem du är? :) FÖRLÅT TILL ER SOM TOG ILLA UPP PÅ NÅGOT VIS!

Nu ska jag laga mat. xoxo

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Mm, verkligen. ♥



Härligt med en rask promenad lite då och då. :)

2009-08-05 @ 14:59:09
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! =) kramar

2009-08-05 @ 17:37:59
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0