märks det att jag bär på en hemlighet?

Heej & godmorgon!

Fortfarande lika stressigt och lika lite tid för datorn. :/ Men nu är jag här iaf. Igår efter skolan var jag med Jenny, men hon hade ett berg med läxor så medans hon pluggade umgicks jag med hennes bror. :P haha, men det var kul. När jag kom hem började jag och mamma bära ut mina garderober och la ut alla kläder i min säng. Vi började att montera en sak från IKEA men insåg sedan vid halv 10 när vi precis hade börjat att detta skulle ta minst 2 timmar så vi flyttade alla kläder till min soffa så gick jag och la mig en timme senare.

Idag ska jag vara i skolan redan vid åtta för jag och min grupp ska öva på lite saker och så innan redovisningen. Fast innan jag cyklar dit ska jag gå ut med min hund. Sötast han är alltså! x)

Jag bär på väärsta hemligheten nu :D fast det är inte så hemligt (a) men jag berättar för er ikväll kanske, mohahah. ^^ Ha en toppen dag! xoxo


Wihoo, Beep-test i skolan idag. grymt kul! :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: ah min dag har varit toppen såhär långt, slutade 9.40 så man kan inte klaga XD hur har din varit? :)

2009-09-11 @ 12:05:38
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Toppen! :D Imån ska jag fira min farmor som fyller 70, vad ska du göra ?

2009-09-11 @ 12:06:19
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Sadaf

det gick ganska bra för mig på beep testet! :) men du var skitdutkig, förresten.. jag tror jag vet hemligheten! :D<333

2009-09-11 @ 16:51:27
Postat av: madelen

så kul med nya ikeagrejer :D

2009-09-11 @ 23:19:42
URL: http://neledams.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0