hemligheteeeen..

TjaoTjao!

Nu har jag precis kollat på tv efter att ha kommit hem från att ha varit hemma hos Alice till halv 11. :) Det var ruuligt.          Idag i skolan hade jag flrst redovisning som jag kanske sa? Det gick superbra! Är jätte nöjd! Sen på Beep-testet gick det sådär...är helt okej nöjd. :) Efter skolan och idrotten var jag med Nahom, Denny och Santiago i SolnaC. Men Nahom behövde dra efter en typ halvtimme så jag kvar med de andra. När jag kom hem duschade jag, åt & sedan gick jag till Alice. Kul dag!

Imorgon ska jag bara slappa, äta godis ^^, montera byrå från IKEA och kanske vara med kompis. =) Vill ni veta "hemligheten" jag snackade om imorse? x) Jag fick en lillebror inatt. :D Jippie, han är sööt som soocker, wihoo. Vill träffa honom nu. Fast nu ska jag göra mig iordning sen krash-landa i sängen och soova. Godnatt!


Vila i frid, och alla som berördes av det...<3


Kommentarer
Postat av: myrins ~

sv: inte så mycket, själv? :) ♥

2009-09-12 @ 02:06:52
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: jenny

va ROLIGT!!!! grattis eller vad man säger! vad ska han heta? :D <333

2009-09-12 @ 10:04:38
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så hemskt det som hände!

2009-09-12 @ 10:13:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0