Tack!

Hejhej och godmorgon! :)

Hoppas att alla hade en jättebra torsdag. Min var toppen! Efter skolan var jag som sagt med Felicia, vi gick hem till en killklasskompis  och hans storebror efter maten. De hade FF, deras föräldrar hade typ stuckit 10 minuter före vi kom. :P Tur! Vi kollade på en film, men jag hann inte se hela, behövde gå hem tidigt. :( 

Idag efter skolan ska jag hem, fixa mig efter idrotten, packa sen sticka till Jenny! :D Det ska bli supermysigt! Även om vi sågs förra söndagen känns det verkligen som en evighet sen... Sweet! Men ska sticka nu typ, skriver ikväll eller imorgon. Puss! Ps. Tack alla som läser bloggen btw :D 


GOSH! Har inte en enda bild på mig och Jenny på denna dator :O Shittes pommesfrittes...


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

kan ja tänka mig hihi;D jadå..städa igår..tråkigt men nödvändigt:P ha en kanonfreag!

2009-10-09 @ 13:04:53
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Aziza

nej de får jag inte :P men nu orkar jag inte bry mig om de..

2009-10-09 @ 16:31:34
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0