Gooodmoorgoon gott folk!

Godmorgon! :)

Hoppas att alla har sovit gott! Jag har, var väldigt trött igår så sömn var precis vad jag behövde. Vaknade "lycklig" imorse också, har haft en tendens att drömma oroliga och jobbiga, (typ att man vaknar och känner skuld för saker men man vet inte för vad), drömmar men nu kändes det bra iaf. :)

I skolan idag har vi EA 3½ timmar och Estet 1 timme, sweet! Efter skolan ska jag och Sadaf hitta på något men vi vet inte riktigt vad ännu, något centrum blir det iaf. :) Men nu ska jag svara på nåågra kommentarer om jag hinner, hörs ikväll! Puuss!<3


Sadaf är söt :D <3


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sV: jag hade en väldigt bra dag, du då? :)

2009-10-01 @ 08:39:12
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

roliga lektioner du har!

2009-10-01 @ 09:45:03
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Sadaf

du är sötast! hoppas vi kan göra nått nästa vecka! :D<333

2009-10-01 @ 15:26:44

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0