äntligen :D

Svejsan hoppsan!


Älsklingen i stan, lördag. (http://absolutperfekt.blogg.se/)


Jag & mitt hår idag hos farmor.


Jag och Jenny på bussen påväg till hennes träning, fredag.


Me and babe på skolavslutningen<3 ignorera face :P



Nu sitter jag vid datorn och ska snart hoppa in i duschen. Efter är det läggdags :D Haha. Idag var en bra dag, var hos farmor efter skolan. Toppennice. Jag älskar att vara där! Jag ska göra en grymt rolig sak på lovet sen, åh! Men berättar en annan dag. =) I lööööv it. Imorgon är det skola (såklart) och efter vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske hem till farmor och plugga? Sen är det ju ridning på kvällen. Sweet. -Markarbete btw. Men nu ska jag duscha. Godnatt sötisar :D haha. Puss!<3


Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0