3 Oktober 2oo9

Tjollahoppsan! :D

Hoppas att alla har haft en grym helg! Idag har varit en toppendag. När vi vaknade gick vi ut med Felicias hundar & hennes föräldrar. När vi kom hem åt vi frukost (vid halv tolv). Efter det så städade vi, fixade oss, sedan åkte vi till simhallen och mötte Frida & Ina där så badade vi ett tag. :D Det var skitroligt ! Vi körde typ "suck 'n' blow"-leken under vattnet fast annorlunda såklart. Orkar inte förklara. :P Sen gick vi ner och satte oss på donken och småfikade lite eller vad man ska kalla det. Vid 5-tiden sen mötte jag upp min lillebrorsa så spelade vi bowling, gick inte alls så bra! :/ Men vann iaf :P Vi åkte hem efter en timme och har bara slappat sedan dess.

Kul va?  Imorgon ska jag träffa Jenny vid lunch-tid så ska vi gå på bio. =) Vi ska se filmen "Prinsessa", hoppas att den är bra/rolig. Självklart ska vi kolla på massor av roligheter som kläder, skor, smycken, smink, väskor m.m, också. Sweet! Nu ska jag slappa, sen sova. Har beslutat mig för en tidig kväll ikväll. Godnatt! :*


Filmen-Bilden tagen fr, google.se


En bild på mig, Felicia & Ina från Saras middag. Har tyvärr ingen bild på Frida :(


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sv_ köpte jackan i inlägget som du kommenterade, men det blev bara en liten snabb shopping dock måste jag spara pengar till en väldigt roolig sak som jag vill ska hända! :)

2009-10-03 @ 22:53:58
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Den har varit helt okej, din då?



Mys med bio.. :)

2009-10-04 @ 00:45:02
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Aziza

yes såklart!

2009-10-04 @ 00:59:10
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0