tisdag'

HejjsanHejjsan!

Idag var en halvbra dag i skolan till en början men den blev bättre sen:

Det började med att vi hade svenska, jobbade hela lektionen utan paus fast jag hade ont i magen och allt, så efter passet blev jag yr och svimmfärdig. Sen efter det vare dags för lunch, det var kyckling (som vanligt?) med potatis och sås. Det var gott! Jag satt med Felicia, Sara, Ina och Hannes (en lärare). Juste Hannes, om du över all förmodan skulle läsa detta: Förlåt för att jag sa att du hade något i näsan, du blev lite generad men jag menar, det var väl bättre än att du skulle gå med det där? :) Fast jag kan förmedla till er andra att han fick aldrig bort det som jag tror att han trodde för det satt fast även lite senare. xD Haha förlåt iaf...  (fast det sa jag ju såklart inte till honom)

Efter lunchen var det dags för engelska. Det gick också bra, vi kollade först på två filmer om Amerikans- och Engelsk historia. -.- Sen skulle vi skriva en berättelse om någon händelse det nämnde i filmerna, "Once Upon A Time...." Tråååkigt! Men det gick bra. Även där tog jag och Sadaf (http://toooday.blogg.se) ingen paus så vi fick sluta en kvart tidigare som bonus bara idag! :D Tack Maria! (läraren)

Då gick jag och Sadaf hem till henne. Vi åt mellis, fixade lite på hennes blogg, kollade BDb och annat i drygt en och en halvtimme innan jag tog bussen hem.

På bussen träffade jag min älskade bror Gustav. Jag har inte träffat honom på en dag! Och även om det är svårt för mig att erkänna så har jag verkligen saknat honom och blev otroligt glad när han kom på bussen. ^^

Nu ska jag plugga lite svenska, för om jag gör klart de två häften vi har är jag klar med svenskan för hela denna period ! (:

Hoppas att alla har det toppen! Later!


Jag, dock inte så fin bild men det bjuder jag på :]

Kommentarer
Postat av: Sadaf

haha, du är bara för gullig Alice!<3 jag har tipsat om din blogg ^^

2009-05-26 @ 19:52:16
URL: http://toooday.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bilden var ju assöt älskling!<3<3<3<3

2009-05-27 @ 15:29:53
URL: http://absolutperfekt.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0