seriöst? ...inget godis?!

Hejsan hoppsan allihopa!

Nu har jag precis ätit och innan det sagt hejdå till Felicia.Vi såg filmen Taken. Den var jättebra men ashemsk! ;s Vill inte berätta vad den handlade om ifall någon ska se den men jag rekommenderar den verkligen!
När vi hade sett filmen gick vi ut i typ 20 minuter innna Felicias pappa kom och hämtade henne. Då gick jag in och efter ett tag var det mat. Vi åt saffranspasta med räkor, -skitgott!

Jag är så otroligt sugen på godis men vi har inget hemma!? ;o Och jag vet inte om vi får köpa, eller okej, det är klart att vi får men liksom jag påminnde dom innan de stack och handlade och så kommer de tillbaka utan. -Då undrar man ju. Haha. Men jag och brööderna kanske drar upp och handlar det lite senare, ska snacka med dom snart. ;)


Men nu ska jag fixa med annat. Ha det! Later!


Kolla vad mycket pollen! ;o


 


Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0