mys i soffan

Shulululullu folket, just nu sitter jag i soffan med min älskade pappa och kollar på Eurovision Song Contest =) Det är lite roligt, alltså vissa länders bidrag är verkligen helt jätteknas! Norges bidrag Fariytale med Alxander Rybok är faktiskt riktigt bra! Han har tillochmed skrivit den själv ;o

Hoppas attd det går bra för Sverige! HejaHejaHeja!

Imorgon ska jag vara med min älskade JexiiPexiiJennyPenny x) haha, hursomhelst, vid elva-tiden ska jag möta henne i Solna Station så drar vi hem till mig så ska vi typ jogga och göra något mera. =) kuuul!
Men nu ska jag titta vidare så får folket ha en superbra lördagkväll-/natt. [skriver kaanske senare, om jag inte har däckat i soffan]


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker du att rätt låt vann?

2009-05-17 @ 08:53:39
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0