mitt linne

HalliHallå! Nu är jag klar med linnet, det tog sin lilla tid men det var roligt!

Inköp: Ganska långt vitt linne från H&M 69:90 kr
            Textilfärg, ganska skrikig limegrön från Panduro 49:50 kr
            "Dutt-penslar" från Panduro 21:00 kr
             110 cm Reflexband grön från Panduro 44:55 kr
             Schablon från Panduro 39:50 kr


Resultatet blev:
 

Ps: Det ser väldigt långt ut på bilden men det gör det bara för att jag var tvungen att dra ut bilden lite!


Jag gjorde egentilgen inte så mycket med det men jag gillar det. Eftersom linnet var ganska långt så tänkte jag att man kunde ha det till tights eller liknande. =)

Ha det so good!


Later!









Kommentarer
Postat av: Sara

Svar på kommentar: Tack så mycket! :)



Din blogg var också väldigt fin! :)

2009-05-22 @ 16:56:56
URL: http://sthlmsara.blogg.se/
Postat av: alice

haha vad gullig du är Joel! Det är så livet är, om man bloggar lägger man i stort sett bara upp massa skit osm hänt under dagen ;) Fast det är fett kul. :P Haha!





Puuuusss på deeej!<3<3

2009-05-22 @ 22:27:14
URL: http://orik.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0