lite om nu & idag

HalliHallå! Nu sitter jag här i Gustavs rum och kollar på Rent Hus. xD Hahaha! Det är faktiskt lite roligt! När man ser detta program känner man iaf att man har det renare, thaha. =)
Jag var nyss på konsert. (Jag spelade, inte bara kollade) Jag orkade kravla mig upp dit och det var nog bra, träffa lite folk och så kände jag att jag var tvungen. Eller okej inte tvungen men alltså har man tränat på en låt i flera, flera, flera veckor då offrar jag verkligen några jobbiga timmar på det. Och jag är glad att jag gjorde det för det gick jättebra. =)

Jag vet inte om jag kommer till skolan imorn, eller alltså jag har nog lite feber men jag ställer klockan på den vanliga tiden så får jag känna efter då. ;)  [om någon ens undrade..] Men nu ska jag fixa lite saker. Ha det underbart!


Så här såg det ut idag när jag pluggade/slash/"surfade" lite hos farmor med en kopp te. =)



Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0