kommer inte blogga...

...under onsdagen eller torsdagen om jag inte hinner en stund på kvällen förstås. =) Därför att: efter skolan på onsdag ska jag hem till mamma och plugga, duscha och fixa lite innna jag har repetion på gitarren inför på torsdag. Jag kommer komma hem vid halv nio-tiden och ska äta då så får se om jag hinner blogga efter.

På torsdag efter skolan ska jag kanske följa med Sadaf till Solna Centrum för att hon ska kolla på lite saker, fast jag kan bara vara där till klockan fem för då ska jag hem och kanske stoppa i mig något i matväg innan jag drar till sundbybergs vårmarknad där jag ska spela gitarr... :$ -.-  (Med andra såklart men fett pinsamt!) Jag vet inte när jag kommer hem därifrån men om det blir sent orkar jag inte direkt logga in på datorn. ;p

Men då vet ni iallafall om det inte blir så att jag skriver under dessa dagar. Skriver ett sista inlägg senare ikväll. Ha det! :)

Later!
  




Vill ha!  :)

Kommentarer
Postat av: Sadaf

sv: taack gumman! men jag tror att jag ska ha något annat som bakgrund?=) pöss på dig<33333

2009-05-26 @ 20:46:10
URL: http://www.toooday.blogg.see

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0