"känsliga tittare varnas"!

OMG, måste bara berätta! Så jävla skabbigt... ;s Igår när jag skulle raka benen, (i duschen dårå), så skar jag upp värsta såret på vaden och det blödde asmycket. Så jag ropade på min mamma och bad henne hjälpa mig sen efter när jag var klar och då torkade hon först med papper och så sen så satte hon på ett plåster. Men sen efter ett tag såg jag att det rann blod från kanten på plåstret! ;o Så jag tog bort det och då var det blod överallt där plåstret hade varit, alltså som en kant, för plåstret gjorde så att det liksom höll dig inom dens gränser.. =P Om man säger så, och jag tänkte visa en bild jag tog. OCH OM DU INTE REDAN HAR SETT DEN SÅ KOLLA INTE OM DU ÄR KÄNSLIG MOT BLOD! =)

(jag lägger den en bit ner i hopp om att du som är känslig inte behöver se den när du bara läser)











Såhär såg det ut, ;s inte najjs säger jag bara!


Förlåt för att jag utsatte er för denna äckliga insident men jag kände att jag hade lust att skriva om det.. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sadaf

men gud vad läskigt! :O

2009-05-08 @ 20:24:22
Postat av: alice å

ja! ;o

2009-05-08 @ 20:37:39
URL: http://orik.blogg.se/
Postat av: Hanna

läskigt baby!, :O älskar dig med

2009-05-10 @ 17:35:30
URL: http://paid.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0