ja när man har tråkigt då kan man...

...alltid träna.
...göra en lista på allt man vill ha, oavsett om det kostar alldeles för mkt.
...bli medlem på en ny hemsida.
...läsa en mysig bok i solen. (om det nu finns ngn sol)
...ringa en kompis och snacka gojja.
...rita sitt drömhus ^.^
...ta kort.
...blogga.
...städa.
...fixa nödvändiga småsaker.
...lägga/sätta sig skönt och fundera ut vad man vill göra med livet.
...titta på TV ;p
...fylla i listor (som man kan hitta på andras bloggar m.m.)

Det var lite saker, alla är inte så passande och alla är inte alls så roliga, menmen. :P Just nu ska jag nog fylla i en lista och ladda upp, -om jag orkar. x)

Later!


Kommentarer
Postat av: ceciliailia

haha, bra tips =)



nästa gång jag har tråkigt så...

2009-05-17 @ 20:14:00
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0