bra för att vara måndag

HejsanHejsan, idag var en rättså bra dag i skolan för att ändå vara en måndag.

När jag kom till skolan var det NO som gällde, det var kul för att vi kollade på film det mesta av tiden men det andra var tråkigt, som en diskussion vi gjorde tillexempel.
 
Efter NO:n vare dags för lunch, det var korvstråganoff (stavning?) med ris, det var helt okej. På rasten efteråt var jag med Felicia i typ 5 minuter innan Ina, Sara, Frida, Lina och Oscar kom. Bilder finns.

Efter maten hade vi musik, det var fett kul för alla gjorde egentligen lite vad dom ville. Vi sjöng och spelade instrument till låten Everytime We Touch med Cascada. -Bilder finns som jag lägger upp längre ner.

När vi hade haft musik i en timme var det dags för PP (personlig paus) som jag tog med Ina, vi gjorde konster på våran lilla gräsplätt vi har utan för skolan, det var lite kul. När den lilla kvarten var över var det dags för matte, det var soft för jag var typ klar med allting. Har bara typ två tal kvar nu.

14:30 var det sedan dags för kör. Vi övade igenom låten Jag har en dröm (I have a dream m. ABBA egentligen), men vår musiklärare har fixat någon knasig svensk text till den. ;p Sen sjöng vi även Hallelujah, det är den låten vi är bäst på tror jag! Fast vi tar bara två verser, det finns ju typ 1000 stycken.

Efter skolan åkte jag och Felicia en sväng till Solna Centrum för att jag skulle köpa present till min mamma. Det var rooligt, -som vanligt. När det var avklarat satte jag mig på bussen till Danderyds sjukhus. När min buss är påväg att "parkera" vid ena sidan ser jag att min buss åker på andra sidan. För er som inte har varit där kan jag berätta att man kommer inte direkt över till andra sidan på en halv minut.. -.- Om man inte springer förstås, men i mitt fall skulle det vara omöjligt att hinna hur som. För att kanske ha en chans att komma hem i lite bra tid och slippa vänta på bussen ringe jag Pernilla (styvmor) för att se om hon var i närheten av danderyd. Det var hon inte men då berättade hon att hon hade köpt med sig pastasallad och baguette hem från jobbet och satt nu i parken med min lillasyster så att jag kunde komma dit och äta picknick vid vattnet. Det var riktigt trevligt. Pastasalladen innehöll skaldjur som är något av det godaste som finns tycker jag! Mums...

Nu ska jag plugga lite svenska tror jag, kom på att det som jag som tur är har tagit hem ska vara klart tills imorn så jag ligger lite sent ute med det men jag känner mig lugn iaf. :) Ha det grejt nu allihopa! Later!


Jag kan faktiskt stå en sekund på händerna, otroligt men sant. :D


Haha xD denna bjuder jag på...


ÄLSKAR DEJ FELICIA MIN!


Jag och Felicia sitter och chillar i fönstret.


Ehh.. ja du, hur gick det här till?!


Jag och Felicia. (jag tvingade henne att ha det där byxorna bara så
alla vet) :P


Tjejorna<3 Lina, Sara, Ina, Frida, Felicia & jag lite bakom/under.


Jag och Ina ^^


Ina kunde osso


Ina :)


En bild från musiken.



Det blev lite mycket bilder hära menmen. :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det är roligt med bilder!:)

Fett gullig bild på dig och felicia när ni blir ett hjärta♥

2009-05-25 @ 19:27:03
URL: http://paulinestenseth.se
Postat av: ester

jag älskar dig vääärldens bästa<3!

2009-05-25 @ 20:05:01
URL: http://estertomas.blogg.se/
Postat av: icia

2009-05-25 @ 21:50:18
Postat av: yours felicia :P

detta blogginlägg var faktiskt det bästa av något du gjort! nej men det var grymt bra! mycket bilder som vi pratade om. Vill bara tillägga att aldrig äta på donken på alice :P För att hon gör så att man ramlar av dom där höga barstolarna och sen när man väl hänger där och vädjar om hjälp, ja då skrattar hon bara. Haha nu blev hela dethär ett inlägg. men alla ni ska veta att jag älskar alice mest BÄSTAVÄN, HIIH :D <333333333333

2009-05-25 @ 21:52:58
Postat av: Jenny

hahaha, du och felicia var lite bättre på det där med att göra ett hjärta än du och jag :P<3<3<3<3<3<3

2009-05-26 @ 15:05:35
URL: http://absolutperfekt.blogg.se/
Postat av: alice

sv till Felicia som inte har en blogg: aaaw gumman! Tack så mycket :D Hahah men det var ju lite roligt ju xD Fast du skrek som in i h****** det var ju inte lite pinsamt det eller? haha xD Förresten, du skulle sett dom som satt bakom oss, -deras min när du hängde där! Hahahaha... ÄLSKAR DEJ BESTAVÄÄN!<3333333 (:

2009-05-26 @ 17:28:21
URL: http://orik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder! :) <3

2009-05-29 @ 14:17:59
URL: http://lgi.webblogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0