hemma hos farmor

HelloHello, det blev inget skrivande efter att jag hade duschat för att brorsans dator behövde startas om och fixa någon inställning mot virus och då fick jag reda på vad lösenorde var, men sen när jag skulle logga in funkade det inte och då var det som det var... Men nu iallafall har jag och farmor varit hos min pappa och hämtat min dator =) Trevligt Trevligt.
Vi orkade inte laga någon lunch för båda var så hungriga så vi stannade vid ett gatukök i Råsunda och käkade en hamburgare, mums... Fast nu smakar man massa lök i munnen! ;o Fast jag har hört att lök är bra för immunet (stavning?) och det behövs ju nu när jag är sjuk. 
Ska se om jag kan plugga lite här ifrån, kommer att missa tre föreläsningar jag har bokat in mig på i skolan så jag känner att plugga är verkligen något jag bör göra... Fast mamma säger att nu är jag sjuk och då ska jag vara hemma och ta hand om mig så att jag blir frisk någon gång för annars går man bara och är små-sjuk lite helatiden och det är inte bra. :/  Fast plugga behöver ju inte alltid vara så ansträngande.

Igår firade vi min lillebror med jättegod mat och efterrätt, maten bestod av Pasta (grön och gul), kyckling och en jättegod vit sås, supergott! Sen till efterrätt blev det tårta. =D Då kom även farmor över och drack lite kaffe och festade till på en bit tårta innan hon stack och dansade.
På kvällen sen kollade jag på House, någon annan som också gjorde det? Det var faktiskt rätt så bra men alla program är uppbyggda på samma sätt; En patient råkar illa ut på något vis, doktorerna ställer en diagnos och ger medicin, då när de ger medicinen får patienten problem med något, exempelvis typ kramper, andningsproblem osv och sen så blir det rätt efter många om och men m.m. Okej, nu låter jag väldigt kritiskt men om jag skulle hatat det skulle jag inte kolla på det. =D (Gillar programmet väldigt mycket)

Men nu ska jag se om jag kan plugga liite granna iaf, Ha det super!


Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0