hemma efter skolan

Heejsan folket! Idag har varit en bra dag i skolan jag har haft NO, musik och matte +kör. =) No:n gick bra, vi labbade, det var ganska kul, fast ändå inte.. :/ Musiken var fett rolig, vi sjöng på låtar från melodifestivalen ;p Hahaha, alla typ skrek eller så sjöng folket inte alls. Matten gick bra, vi jobbade på med vad man behövde. På vägen hem från skolan handlde jag lite saker till en pastasallad som jag snart ska bjuda mina två barndomskompisar Emma och Malin på. (Fast jag ska göra till familjen också). -De kommer när som helst, men jag kände att jag ville lägga in ett inlägg innan, hoppas att jag hinner!

Det hände lite roliga saker idag på bussen men har inte tid att ta det just nu. Men ha det suuper!
Juste! Är fett stolt för jag fick bäst resultat på musikprovet av alla 6:or och 7:or som går i antingen grupp E eller F. :D Och så gav hon även ig, g, vg och mvg fast inte så seriöst och då fick jag MVG! Jippi, ^^  haha. Men ska kolla lite kommentarer nu.


Later!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Joda, min dag har varit helt okej !

Lite långtråkig bara!

Kram

2009-05-18 @ 16:39:53
URL: http://rebeccaochjosefine.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Härligt!

Jo, det är bra med mig med.

Hur har din dag varit? :)

2009-05-18 @ 17:14:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Okej XD<3<3<3<3

2009-05-18 @ 17:33:37
Postat av: Caroline

Tack! Du har också en riktigt fin blogg tjejen! :)

2009-05-18 @ 18:15:12
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0