hejsan & godmorgon

Vaknade imorse med ett ryck klockan 09:35 och trodde att det var måndag. Då när jag efter några sekunder kommer på att det är söndag lugnar jag ner mig och lyckas somna om. Nästa gång jag vaknar är klockan 10:15 så då går jag upp och käkar frulle. Och nu sitter jag här på min säng, dricker te och funderar vad dagen har att bjuda på. Det blir nog:

♥ grov-städning av mitt rum (1) [x]
ev. jogga (3) [ ]
♥ plugga (om jag orkar vara duktig för det behövs egentligen inte) (2) [ ]
♥ "packa" det jag ska ta med till pappa imorgon (4) [ ]
♥ datorn (5 elr. 7) [ / ]
♥ och så ska jag kanske erbjuda mig att laga middagen (6) [ ]

Det känns som en riktigt bra planering över en söndag som denna. Fast det är ändå rätt bra väder så jag ska kanske vara ute lite mer än vad jag har planerat. Men det visar sig. = )

Men nu ska jag ladda in lite bilder från igår och kolla mail m.m. Ha det toppen!


Later! 


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; åh, vad mysigt det låter! :D

2009-05-24 @ 15:35:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Pauline

Gud så duktigt att du har städat ditt rum:)

2009-05-24 @ 19:19:20
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0