hej & hejdå

Godmorgon allihopa!

Igår var hade vi konsert dårå och i onsdags vare bara repetion. -Det gick jättebra att repa men mindre bra på konserten... Eller okej, jag var jättetrött och hade inte ätit någon middag och så skulle jag spela vid 20 i åtta kanske. Menmen.

Nu ska jag snart till skolan. Eller jag ska cykla till Danderyd sjukhus där jag träffar alla andra så ska vi ta en buss till Vaxholm sen färjan till Rindö där min idrotts-lärare bor. Vi ska orientera där och massa annat roligt.

Efter skolan kommer jag gå hem direkt så då kan jag blogga igen. -Då ska jag berätta vad för superrolig grej jag och några kompisar ska göra i början av helgen! :]

Men nu har jag inte tid för det, ha en toppen-fredag alla! Later!

(har inga roliga bilder att lägga upp nu, men det kommer något sen i eftermiddag)

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Hihi precis! Men vad härligt då :) Planer inför helgen?

2009-05-29 @ 09:47:14
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fin blogg kolla mina söta apor

2009-05-29 @ 13:28:34
URL: http://www.thaikalle.blogg,se

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0