Godmorgon!

Imorse vaknade jag 10 i 10, utvilad förhoppningsvis. Då klev jag upp ur sängen och käkade frukost ute i solen, (en liten tallrik med fil & müsli och en smörgås). Efter frukosten gick jag in hit och nu sitter jag här. :)

Idag ska jag:
Packa upp resväskan
♥  Städa mitt rum
♥  Fixa iordning mig
♥  Hjälpa pappa m. något i trädgården
♥  Sola
♥  Fira Jonas kusin som fyller 15 år


Det var det. Nu ska jag börja med att packa upp resväskan -.- Ha en underbar söndag i solen alla ! Bloggar sen innan jag sticker på "kalas". Later! 

Glöm inte att det är mors dag idag sötnosar. =)



OMG KOLLA VAD KONSTIG MIN ARM SER UT! xD Jag måste ha vridigt den jättekonstigt när jag tog denna bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej kul :)

2009-05-31 @ 10:49:13
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0