godmorgon♥

Nu har jag precis vaknat, eller okej, kanske inte vakat och vaknat utan jag blev väckt av min lillebror. -.- Ska snart upp och äta frukost, mumsigt!

Jaha vad häder idag då? Jo jag ska passa Kelly, dvs gå promenad med henne och lite så. Men jag kanske joggar med henne istället, -får se. Jag ska kanske också vara med Felicia idag, då får hon komma hit och vara hundvakt med mej. =)

Förresten: Ä N T L I G E N   L Ö R D A G ! Så skönt, fast jag gillar nästan fredagar mer för då behäver man inte alls känna stress inför skolan, det kan man ändå göra idag för att det bara är en ledig dag kvar. ;o

Ska käka nu, Later!

Jag älskar dej Felicia<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

pessimist eller vad? :P "det är ju bara en dag kvar, när det är lördag" så ska man ju inte säga älskling!! =D

2009-05-25 @ 16:15:15
URL: http://absolutperfekt.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0