första inlägget

Hejhej på er alla, som ni kanske vet har jag haft en blogg innan men pallade inte med den längre så gjorde en helt ny.
Nu har jag precis duschat och ätit frulle, vet verkligen inte vad jag ska göra idag. Jag har suttit vid datorn hela förmiddagen så pappa tvingar mig till att gå ut men asså jag orkar inte. Ska jag ljuga och säga att jag mår dåligt och inte kan gå ut eller ska jag slita mig från datorn ett tag kanske? Kommentera och hjälp mig.
Ikväll ska jag på "kalas"  hos min lill-kusin och efter det ska jag sova hos min älskade bästa kusin och bästavän Jenny. Ska bli otroligt roligt. Imorgon ska vi ut och schteeeka i solen, (om det finns någon sol då), och sy på hennes klänning. Vet inte riktigt vad det är för klänning men jag hör kanske av mig om det imorn, med bild.
Var i stan med Sadaf igår, kulkul. Då kollade vi på klänningar till skolavslutningen, jag hittade en jättefin som jag vill ha och hon hittade även en som hon vill ha och den ska hon få, lyllolyllo... Aja, nu ska jag se om det finns några möjligheter för denna dag. Ha det jättebra!

Kommentarer
Postat av: Sadaf

haha, jätte lyllo för mig (a)<333

2009-05-02 @ 20:24:04

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0