en dags paus

Hejsanhejsan. Det blev inget bloggande igår, hann inte. Men iallafall det som hände var att när jag och Jenny hade vaknat gick vi upp och bakade Scones till oss och hennes familj, asgott! :D Efter det fixade vi oss sen bar det hem till mig (med hela hennes familj) för då skulle vi fira min bror, ...igen. -.- Sen åt vi lite gott och lite sånt innan dom stack hem igen. Alla var supermätta efter all mat vi åt på kalaset så till middag blev det rester och efter det plugga. Det gick bra, projektet vi har är vädigt ruligt, så att plugga är ganska kul. x) Vid 9-tiden sen gick jag, mamma och Kelly ut på en promenad, mysigt! (finns bild) När vi var tillbaka lekte vi på tomten och smsade dom där inne så att de skulle komma ut och vara med oss. HaHa det var jättekul, xD vet inte riktigt varför men det var bara det. Sen vid 22:30 -godnatt!

Idag vaknade jag utvilad, åt frulle, gick och mötte Alice, tog bussen till skolan sen var jag där. Sedan när jag skulle hem var bussen till Danderyd försenad ;o som vanligt, men det är grymt irriterande! När jag kom fram mötte jag brorsan dära och vi snackade lite. Sen när vi hade väntat på bussen i 20 minuter ser vi den komma men istället för att den ska stanna och släppa på alla stannar den inte, eller den släpper av folk men inte på. ;o -för den var proppfull men ändå! Så vi fick vänta på bussen i 30 MINUTER innan den kom.. -.- menmen.

Nu snart kommer min släkt på pappas sida så ska brorsan firas ytterligare en gång! Jaja, sån't é livet.. Men nu ska jag fixa lite småsaker innan de kommer, ha en underbar fortsatt dag! Ät gott och må bra. ^^)


Jag och Jenny tog en kvällspromenad vid tolv och jag fick låna hennes basket-tränings-overall. Den var jätteskön!
Bus-Kelly var ute och gick med sig själv där ett tag! x)
 





Kommentarer
Postat av: jenny

fiinaste tränigsoverallen ever :P men inte lika fiin som flickan som var inuti den vid tolv i lördags x)

2009-05-11 @ 18:23:56
URL: http://absolutperfekt.blogg.se/
Postat av: alice å

Thaha<3

2009-05-11 @ 20:10:20
URL: http://orik.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0