dagens..

Jag har tråkigt så jag hittar på en "dagens" ;p

dagens klädsel: jeans, linne utan band, cardigan
dagens roliga: Felicia vaknade vid min sida
dagens mindre roliga: spruta
dagens köp: kolla tidigare inlägg "mitt linne"
dagens lycka: KELLY!
dagens smink: bara mascara
dagens bok: haha bok? -ofta jag ska läsa x)
dagens tips: dela in alla bilder på datorn i mappar, det underlättar!
dagens duktighet: jag har städat mitt rum och bytt lakan ^^
dagens saknad: eh.. "/
dagens senast skickade sms: Heejj gumman! :D Vad gör du?<33
dagens senast samtal: minns inte, raderade listan nyss
dagens låt: Black Abyss -Disaster (http://myspace.com/blackabyssswe)
dagens humör: på topp! :D
dagens smärta: höger arm och höger benets vad (kan man säga så?)

Så nu har jag iaf ödslat lite tid på det iallafall. Ha en fortstatt bra kväll !

Later!

(min dator har flippat lite så kan inte lägga upp /Alice-grejen men jag hoppas att ni står ut) :P Haha.





Haha jag, [kände för att lägga upp denna] :p

Kommentarer
Postat av: joel

hej alice



varför legger du upp en massa onödiga saker som har hänt dig under dagen?



puss din kusse joel

2009-05-22 @ 22:23:44

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0