♥ Dag med Felicia, film & plugg

Hejsan bloggen (& förhoppningsvis några läsare). Jag har hunnit med en hel del här på förmiddagen, jag har:
♥ Pluggat
♥ Fixat mig
♥ Bestämt tider med Felicia
♥ Strykt på en grej på mitt pennskrin :p

Jag och Felicia ska kolla på en film, jag har för mig att hon sa att den hette Taken. Någon som har sett den? Den är säker jättebra, jag tror att det är en skräckfilm. Jag ska kolla på google om jag får några träffar om den. Titta, jag hittade en hel del:

Taken  
 
 
 
 
Originaltitel:Taken
Regissör:
Pierre Morel
Utgivningsår:2008
Längd:94 min
Betygsätt:
 

Om Taken:

En före detta säkerhetsagent blir tvungen att använda all sin yrkeskicklighet för att rädda sin kidnappade dotter.
 

Liknande filmer

Spartan The Limey Man on Fire Déjà Vu Street Kings
- Visa fler...
 
 

Skådespelare:

Liam Neeson, Maggie Grace, Famke Janssen, Xander Berkeley, Katie Cassidy, Olivier Rabourdin, Leland Orser, Jon Gries, David Warshofsky, Holly Valance, Nathan Rippy, Camille Japy, Nicolas Giraud, Gérard Watkins, Arben Bajraktaraj, Affif Ben Badra
 

Manus:

Luc Besson, Robert Mark Kamen
 

Genre:

Action, Thriller <-- Me Like! x)
 
 

Produktionsland:

Frankrike

Länk: http://www.filmtipset.se/film/taken-2008.htm

Nu ska jag invänta Felicia och... göra något annat. Ha det toppen! Later!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Den verkar spännande, ha så roligt:)

2009-05-23 @ 13:43:42
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0