24/5-2009

Hejsanhejsan! Nu har jag precis kommit hem från en hundpromenad med mamma och Kelly, riktigt trevligt eftersom det äntligen har slutat regna! Okej det var ingen lång skur men den kom ju från ingenstans. Innan promenaden var vi hemma hos min mammas kompis vars dotter är min klasskompis (Alice, http://onlymuusic.blogg.se) . Det var trevligt, de bjöd på en supergod rabarberpaj och vanlijte. -Gott!

Idag gjorde jag inte alls allting jag "sa" att jag skulle. Det jag gjorde var att jag böjade med att städa mitt rum, (damtorka, damsuga och svabba golvet), när det var gjort tvättade jag upp lite saker för hand, så att det skulle hinna torka tills imorn då jag ska hem till pappa. Efter det gick jag upp och ut på balkongen för att snacka lite med mamma och Fredrik, då tog jag även en macka med ett glas mjölk och en banan. Det fick bli min luch. Efter "lunchen" tog jag ur tvätt ur tvättmaskinen, hängde den och stoppade in ett nytt lass med smutstvätt. När det var klart tog jag och Fredrik moppen och stack till PrisXtra för att handla kyckling-filé och ris till middagen jag sedan lagade. Blev riktigt nöjd över min kycklinggryta med ris, baguette och sallad. ;)

Jag är så otroligt avundsjuk på min älskade pappa som är i USA hos några vänner som ska ha typ bröllopsfest. De bor i Ohio och när jag snackade med honom i telefon senast var det 30 grader!
-Vill också vara där.  ;(

Ikväll ska jag nog kolla på Nip/tuck som går på svt1 klockan 9. Jag har aldrig sett det förut men det var Felicia som "tipsade" om det. Min mamma säger att det helt har spårat ur men eftersom det går på svt1 kan det ju inte vara helt knasigt!

Nu ska jag öva lite på min gitarrläxa -.- Kan den utantill men träning ger färdighet. Haha.. Men ha det suuper, får se om jag bloggar mera ikväll annars blir det väl imorgon.

Later!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack desamma! :)

Vad gör du? :D

2009-05-24 @ 20:28:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0