SKREV FEL!

HAHA OJOJOJ, TUR ATT VISSA ÄR UPPMÄRKSAMMA, JAG SKREV FEL, DET VAR JU INTE DANMARK UTAN NORGE SOM VANN UROVISION SONG CONTEST. SKREV ATT DET VAR DANMARK MEN DET VAR SUPERFEL!

Hejsan förresten! :)

Idag har jag varit med Ester. Det var jättekul. Vi gick mest runt i Hässelby men det var mysigt iallafall. När jag skulle hem var hennes pappa jättesnäll så han körde mig hem. -Tack så jättemycket Esters pappa! Jag ska lägga upp bilder här nedan.

När jag kom hem hjälpte jag mamma med maten, lax med pasta och vitvinssås, muums! Efter maten gittade jag ner hit och ja, nu är jag här.

Guud så skönt, det är ju sommarlov på fredag! Fett najs alltså. Tänk att kunna vara med kompisar hela dagarna och bara vara eller ligga i solen och sola, bada och massa kul. Jag hoppas på en sommar med bra väder, helt klart! Nu ska jag kolla lite saker på datorn, ha det braigt. Later!


Jag och Ester<3





Lite knasigt sissådär


Oohh, cuuling!  ><


Haha, kolla vad som fanns på en brygga! Alltså absolut inget kränkande
men det var ju lite busigt som någon hade gjort x)


gos på bryggan


Fick en ros av vänsterpartiet ^^


Kommentarer
Postat av: ester

WOOOOOOHO älkars idg<3

2009-06-11 @ 22:36:30

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0