skola, stan, hem

Hallojjsan! Idag var en riktigt soft dag i skolan. Förs städade vi skåpet och ansvarsrummet, det gick bra, men jag glömde uppsatserna jag skulle spara i skolan "/. Sen vid lunch blev det pannkakor, mums! Efter lunchen var det dags att kolla in fotbollsmatchen mellan 9:orna och Pedagogerna så det gjorde vi. Sorgligt nog vann Pedagogerna med typ 10-3 men vi får väl skylla på att det finns några pedagoger som tillbringat stor tid av sitt liv på en fotbollsplan. ;) Grattis iaf!

När den var slut (vid klockan 14:00) stack jag och Sadaf in till stan. På tunnelbanan träffade vi Sara och Lina (7:or) och Nicole och Line (9:or). Det var trevlans, vi snackade litegrann om... haha vet inte xD. När jag och Sadaf kom in till stan kollade vi först en vända på H&M men när vi stod i kön för att testa 4 plagg var tog det så otroligt lång tid att få ett provrum, och man måste ju ha varsitt -.-, så vi sa att vi skulle komma tillbaka senare och gick till Ur&Penn istället. Där har de värsta bra REA:n kan jag säga! Jag köpte ett par hörhängen, en ring och en så kallat vristlänk. (Som ett armband man ska ha på vristen). Jag är mycket nöjd med mina köp. ^^ När vi hade betalat och allt begav vi oss till GinaTricot. Vi köpte inget där, det kändes inte som om det fanns något i min smak riktigt. Då knatade vi bort till donken istället för att Sadaf var väldigt trött så vi käkade vi varsin Cheese-burgare för energins skull. Sedan gick vi till Gallerian och kollade på Glitter, Lindex, Kicks, Denim for girls, Topshop, en till Ur&Penn och sedan till Stockhome eller vad det heter ;s (Design-äffären) På Lindex köpte jag två par armband och ett par vita leggings med spets-kant längst ner som jag ska ha på skolavslutningen.

Nu ska jag ta och lägga upp bilderna från igår. Glöm inte att kolla in dem i inlägget här nedan! Later!


Kommentarer

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0