sista för idag

HallojjHallojj! Nu har jag ätit, vi åt så kallat "småplock". Då plockar man fram köttbullar, räkor, sallad, avokado, bakad potatis och allt vad man vill ha. Sen så tar man vad man vill ha att käka så äter man det. Gottigt var det!

Efter maten satt jag och snackade ett bra tag med mamma och Fredrik, det var trevligt. Vi snckade om hundar, teorier vid hundlärning och annat skojsigt.

Nu snart ska jag duscha, vara inne på datorn lite, sen kolla på film tror jag & bara mysa. Det blev visst inte av att gå till Golfängarna igen, hann inte. =( Tråkigt!

Bloggar inte mera idag, God Natt & Hej Då! Later!

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Ja precis. Men samtidigt lite konsigt det skulle kännas att inte gå till skolan. Jag menar efter att ha gått i skolan i nästan hela sitt liv, så blir det ju som en vana. Så efter studentetn öppnar sig en helt ny värld :) !

2009-06-06 @ 23:25:57
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0