internet har knorrat...

Äntligen! Min dator hemma har knorrat sig med internet hela kvällen igår och imorse dessutom så nu bloggar jag från skolan.

Igår var det jättetrevligt hemma hos Emma. Vi tog massa kort men de finns på min dator hemma så jag lägger upp bilderna sen såfort internet fungerar. Vi lagade laxpytt, supergott! Vi äter alltid fisk eller kyckling för Malin är halv-vegetarian, -hon äter bara vitt kött. ;)

Idag i skolan ska vi städa ur våra skåp och efter lunch ska vi kolla när 9:orna möter pedagogerna i fotboll. Heja 9:orna! Sen efter det ska jag och Sadaf åka in till stan en sväng. Det ska bli roligt. Vi ska kolla på smycken och sen kläder såklart. Men smycken är liksom utgångspunten ;p haha.

Nu ska jag kolla om några folk har börjat komma, jag sätter mig nog i soffan. ha det suuper! Later!


Emma och Malin sjunger med morötter ^^


Haha jag tar ett kort i den reflekterande ungs-luckan.



Jag visar mitt otroligt fina armband jag fick av Marina i måndags.


Haha jag och Emma skulle stå på huvudet rygg-mot-rygg. Det gick sådär. x)


Jag kramar Malin lite konstigt ser jag..



Malin tar osso ett kort framför ungsluckan


Morots kängor


Föralltid bästa barndomsvänner<3


Från v: Emma, Malin & jag. -Ps. jag såg verkligen inte klok ut!


Emma och Malin är sööta


Vi lagade mat


Jag och Malin


Emsipemsi och Mallshmallsh


Kommentarer
Postat av: cecilia

kan tänka mig det :)



hur gammal är du då ?



håller med heja niorna (:

kram kram

2009-06-09 @ 14:30:53
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: emma

Härliga minnen<3 obs inte så gamla men minnen är alltid minnen!

2009-06-10 @ 16:33:49
URL: http://lindbergaren.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0