hm..

Hejsan !

Idag har varit en bra dag i skolan. Vi har haft lektionerna svenska och engelska. På eng hade vi redovisning, det gick bra tycker jag. Sedan jobbade vi med häften för att våran lärare behövde åka iväg på något så hon var inte i skolan så hon gav oss häften att jobba med både på sv och eng. -.- Det är trååkigt! Fast mycket, mycket bättre än "Find Out" om ni vet vad det är. (Typ astråka häften, det med, som man ska läsa en text ur och sen svara på tp 10-15 frågor om texten) Sen gjorde en annan lärare rygg-massage på mig och då bildade några andra ett massage-tåg, så sött det såg ut! Finns bild.

Efter skolan var jag som ni vet med Felicia. Det var fett kul. När vi kom hem till mig åt vi lite mellis. Macka och frukt, -gott! När vi hade käkat gick vi ner till mitt rum, tog lite bilder och kollade roliga videoinlägg av Kissie och vissa av hennes kompis Amir. x)

När jag hade följt (stavning?) henne till busshållsaplatsen gick jag hem och åt middag. De blev biffar med potatis o sås. Det var mumsigt! När jag hade ätit upp letade jag reda på mina träningskläder för att då stck jag ut och sprang kanske 3,5-4 km. Sen när jag kom hem gjorde jag lite situps, armhävningar (har lärt mig), upphopp och en annan sak med benen som jag inte kan namnet på. -Så nu känns det riktigt bra efter en dusch!

Nu ska jag ladda upp lite bilder. Ha det, Later!


aaw


Felicia renoverar hos sig så hon testade ett par styltor som byggarna använde för att måla taket. xD Haha , fast detta var igår.


Haha det regnade idag så när jag och Linda skulle till Vi(vo) såg vi ut såhär för att "skydda" oss mot regn. xD


André, Anton, Santiago och Felicia bildade massage-tåg. (De ville inte synas)

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt okej, själv? ^^

2009-06-02 @ 20:47:14
Postat av: Anonym

helt okej, själv? ^^

2009-06-02 @ 20:47:23
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0