godmorgon !

Det blev visst inget skrivade igår. Fast jag har en förklaring:

Som ni kanske vet ha vi passat/lånat en hud som heter Kelly, som bara skulle ha varit hos oss i kanske en vecka ellr två men nu är det så att hon har varit här i sju veckor. Hon är världens snällaste, hur bra som helst att ha ó göra med och allt.

Men det är så att vi ska köpa valp i Juli och alla har blivit så otroligt kära i Kelly och hon ska ändå inte tillbaka till sitt "förra" hem så vi vet inte hur vi ska klara göra nu. Valet står liksom emellan att behålla Kelly eller att köpa en valp. Jag vill såklart ha båda men det går inte. Orkar inte förklara men det är bara praktiska grejer som att det är en av världens största raser, :tänk att ha två då ! Då blir det ny bil och hela rubbet.

Så igår när jag kom hem från Felicia var alla och hade ätit middag på altanen så då när vi ändå var samlade började Fredrik: Nu när alla är samlade kan vi ju passa på att fråga vad ni tycker, ni vet ju allt med ny hund och Kelly, -men vad tycker ni?

Då började tårarna forsa på mig. Har jättesvårt att skilja mig från en sån underbar hund...

Men iaf det vi gjorde sen var att träffa en familj som kanske ska ha Kelly sen, det finns andra alternativ också men detta var ett. Vi var tvungen att göra det idag för hon som Kelly är ifrån (uppfödaren) ville också vara med men hennes hund ska ha valpar på onsdag och hon kan bara inte missa det. :)      Det var en jättetrevlig familj och allt men jag känner ändå att Nej, hon är min ! Menmen, livet är orättvist. "/

Vi kom hem klockan elva och jag orkade verkligen inte skriva då. Skulle ha dött av sömbrist då. x) Haha. Nu ska jag fixa mig innan skolan. Ha det suuper ! Later!



-Älsklingen...

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

hehe vilken rolig bild :)

2009-06-03 @ 20:09:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: julia rby<3<33

nawww villken sööööööööööööt hond:D

men bilden hadde ju varit sötare om menhadde sätt ditt söt ansikte:D<3

2009-08-14 @ 10:27:21

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0