bilder som fanns på kameran

Nu ska jag ladda upp lite bilder från någon vecka sedan som har funits på min kamera =)


I detta paket rymdes hela ETT LINNE, EN BH OCH ETT PAR TROSOR ;o


Dessa


Sara är så söt


Folket badar! ;o Lina, Tiffany och Felicia.


Så jävla söt du är gumman !



Sommar bild? kanske, haha ^^

Nu ska jag, Pernilla och lillebror typ käka varma mackor? ;s mumsigt värre! Fast jag vet inte ens om jag är hungrig... får se om jag orkar äta. Haha okej, det gör jag alltid men nu är jag faktiskt ganska mätt ;p

Later!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, det har jag. Har du? :D <3

2009-06-09 @ 20:07:54
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0