07:36

HelloHello! Har alla haft en bra helg? Jag har iallafall, fast den gick snabbt... Nu har jag ätit frukost och fixat mig lite, ska sminka mig klart snart. Idag efter skolan ska jag möta upp Emma så ska vi cykla hem tillsammans hem till henne för då ska hon bjuda mig och Malin på middag. Ni kanske vet att vi gör så var 3:e till var 4:e vecka? ;)

I skolan idag ska det vara hälsa-på-dag. Det betyder att alla nya som ska börja och de som går på min skola fast i mellanstadiet (som ska börja till hösten) typ är med oss och kollar lite hur det är på högstadiet. Haha.
Jag hälsade själv på förra året och det var inte kul, alltså aktiviteterna, så jag hoppas att det är bättre iår.

Ha en toppen-måndag nu allihopa! Later!


En dålig bild på dagens outfit, men det är något iaf. Puss

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snyggt :)



sv; Jaa, det ska bli så härligt! :D

2009-06-08 @ 15:52:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jag vet! Riktigt mysig!<3<3 ÄLSKAR DEJ!

2009-06-08 @ 19:02:59
Postat av: N*A*T*Z

va mysigt med middag, hoppas du har en fin kväll :)

2009-06-08 @ 23:13:29
URL: http://frankenreiter.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0