glest mellan inläggen..?

Tjollahoppsan! :D

Gosh! Det känns som om jag inte har bloggat på en hel evighet, men det var ju faktiskt igår senast. :) Idag var en bra dag i skolan, lång förmiddag och kortare eftermiddag. Efter skolan gick jag hem direkt och pluggade. Hann med allt jag tänkte hinna med. Till middag blev det en jättegod gryta btw :P Haha.

Imorgon händer inget speciellt... Eller jo!! Jag ska ju träffa Felicia efter skolan! :D Det ska bli jätteroligt. Har inte träffat henne sen i helgen. Och det känns vekligen som en evighet sen när man är van vid att ses varje dag. (I skolan). Kommer aldrig klara av de dagar då hon har gått ut nian och jag har ett helt år kvar! :'(  huu! Men iaf, ikväll ska jag kolla på tv, kanske "Bonde söker fru", men alltså nja.. Det är bara om det är total-brist på annat. Ska nog plugga lite förresten. Eller som en läxa är det, en jämförelse. ;) Godnatt!<3


me and babe<3


Kommentarer
Postat av: Viktoria

sV: jorå, min dag har vart great, själv? :)

2009-10-07 @ 20:26:06
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: ja äppelpaj är ju mumsigt också, jag tror att kladdkakan skulle behöva en egen dag :D hihi ;) Vad ska du göra i helgen?

2009-10-08 @ 17:15:25
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera här (:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg man kan kika på?:

& vad hade du på hjärtat?:)


Trackback
RSS 2.0